Şimdi

Bu hayatta şimdiyi yaşarken geçmiş hüznü ve gelecek kaygısı insana iyi gelmeyen bir hastalıktır, vücuda girer ve insanın içini kemirmeye başlar işte bize düşen kendimizin ve gücümüzün farkına varıp istikbalde nice başarıya ulaşmaktır. 
Bu sitenin adresi olan büyük lütuf benim hayatta en büyük önem verdiğim düşünce gücünü ifade eder.

Ben buraya "önce ben olmak" adına insanın kendi gelişimi adına yazılar kaleme alacağım. 
Önce ben olmak sözü hakkındaki yorumu söylemek istiyorum, herşeyin özü ben olmaktır ben olmadan biz olunamaz. Ben olmak hayatı, kendini, herkesi ve herşeyi seven, saygı duyan kişidir ama önce kendini sevmeli ve saymalı ki sonra diğer herşeye aynı tutumu sergileyebilsin. Benim burada dediğim sevgi ve saygı ego, kibir anlamında değil insanın kendine olan mecburiyetinin bir sonucudur çünkü insan kendine bunu yapmalıdır. Kendini sevmeyen kişi mutsuz ve hayatta başarıya isteksiz hale dönüşür, çok sevmek te ego ve kibir, benim dediğim insan portresi ise mutlu bir şekilde dışarıya çıkan insanlara gülümseyen,  gerektiğinde yardım eden ve bu sosyal dayanışmadan mutlu olan bireydir. 
Sevgi insana huzur verir mutlu olmasını sağlar.
Ben 117 kiloda 77 kiloya düştüm bu kiloya düşerken neler yaptığımı yazacağım, kişisel gelişim konusuna çok meraklıyımdır bu konularda yazacağım, tarihte bugün hakkında bildiğim ve araştırdığım bilgileri yazacağım.
Burada ilk defa yazıyorum kusurlarım varsa affola teşekkür ederim.

Yorumlar

  1. Hadi hayirli olsun. Insallah daim olursunuz.
    Başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Yorumlara hakim olamadığım için geç cevap verdim kusura bakmayın.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Sana İstediğini Vermiyorsa Sen Ona Ulaşacaksın

Saimdang

Mutluluk Kaynağı Nedir?