Kırmızı Biber Çorbası

Detoks programı uyguladığımda çok beğendiğim bir tarif tadı çok mükemmel olmasa da detoks için yapmıştım mide problemi olanlara önermem.




Tarife gelecek olursak.
Malzemeler
5 tane kırmızı biber
1 tane soğan
1 litre su

Yapılışı:
Biber ve soğanı kestikten sonra yağda kavuracağız soğanlar pembeleştiğinde su eklenecektir 20 dakika kaynadıktan sonra blendırla çekilecektir. Tuz vs. konulmayacaktır sade biber ve soğan sonra bunu içeceğiz. Bu çorbayı içtiğimde gerçekten işe yaradığını hissettim içmenizi tavsiye ederim ama ben bir daha içemedim çünkü midemden problemim var.  

Yorumlar

  1. Bu çorbayı tam olarak ne için önerdiniz? Metabolizma hızlandırması için mi, detoks sıkılaşmayla ilgili diye biliyorum ama tam anlayamadım açıkçası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben detoks programında uygulamıştım ama acı hem metabolizmayı artırıyor hemde yağ yaktırdığı için spor yaparken kullanıldığında sıklaşmaya katkısı vardır, detoks zararlı toksinlerin vücuttan atılması için etkilidir.
      Kilo problemi olanlar için önerdim.
      Yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Sana İstediğini Vermiyorsa Sen Ona Ulaşacaksın

Saimdang

Mutluluk Kaynağı Nedir?