Karar Verin

Bu başlık altında kilo konusunun ilk basamağına değineceğim.
Ben 117 kilo iken dediğim laflar hep şuydu "ben halimden memnunum, kendimi seviyorum" idi evet kendimi seviyordum, halimden memnundum ama bu bir bahane kendimi durdurmam için bir neden bir engeldi. Geçmişte 88 kiloya düşmüştüm kararlıydım ama çabuk sıkılan bir kişiliğim olduğu için sürekli hale getiremedim yaşam standardım yapamadım.

Geçen yıl mayıs ayında teyzemle yaşadığım bir diyalog ile unuttuğum beni hatırladım, bana dediği "sen 75 kiloya inemezsin" demesi ile gözümde şimşekler çaktı, unuttuğum beni hatırladım. Unuttuğum ben; hırslı ve karar verdiğini kazanan kişiydi, ağustosa kadar yavaş yavaş vermeye çalıştım önce 102 oldum sonra yeniden 107 ye çıktım, ve artık bıkmıştım bir karar vermeliydim son bir kez üç beş çeşit tatlı yedim ve kendime bir söz verdim 2 Ağustos 2016 artık ayda iki kere tatlı yiyeceğim ve bu benim yaşam tarzım olacaktı. Önce kendimi teyzeme kanıtlamak istedim 75 kilo olmak için bir karar aldım ve ona uyarak bu kiloma geldim ve ben asıl kendime kendimi kanıtlamak istemişim, yapacağım, ben buradayım demek istemişim bir yılda giden 42 kilo. Sıkılganlık durumum yok çünkü asıl şimdi kendimi çok seviyorum ve halimden memnunum o zaman dediklerim sadece kendimi kandırmak avutmak mış. Şimdiki hedefim 70 kiloya düşüp tam memnun olmak ve onu korumak. Tatlı, hamur bir anlık avuntu ama gelen sağlıklı yaşam ve bu görünüm asıl mutluluk ve enerji. Bu bölümü bitirirken diyeceğim kendinizin farkına varın kendinize inanın bir karar verin ve bu karara uyun hırsınızı dozunda kullanarak hırslanın.

                                                         100 lü  kilolardan bir görüntü.


Buda şimdiki halim.
Kesinlikle daha mutlu ve kendime olan inancım ve güvenim arttı bir karar verin ve asla onu bozmayın. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Sana İstediğini Vermiyorsa Sen Ona Ulaşacaksın

Saimdang

Mutluluk Kaynağı Nedir?