Besin Önerisi


İlk iki ay hızlı bir şekilde kilo verdikten sonra birden kilo vermem yavaşlamıştı spor hocamın tavsiyesi ile yulaf ezmesi aldım ve kullanmaya başladım. Akşamları atıştırmayı seven bir kişi olarak bu yediğim ürün çok iyi geldi hem az kalorili hemde atıştırma hissini bastırıyor.

Kullanımına gelecek olursak ben bir kase yoğurdun içine 7-8 kaşık atıyordum, zevkinize göre limon sıkabilirsiniz ya da acı biber ekleyebilirsiniz, sütle de tüketebilirsiniz ama ben yoğurt ile kullandım.

Tatlıyı çok seven bir kişi olarak tatlısız kalıp tatlı hissini bastırmam da yardımcı besinler; muz, hurma, portakal bu besinleri  tüketmişimdir.
Kabızlık sorununuz yoksa ben günde orta boy iki tane muz yediğim zamanlar olmuştur siz de yiyebilirsiniz ama her gün değil bazı günler daha çok canınız tatlı istediği günlerde ne demişler azı karar çoğu zarar...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Sana İstediğini Vermiyorsa Sen Ona Ulaşacaksın

Saimdang