Düşünce Gücüyle Tedavi

                                               Louise Hay'ın yazmış olduğu bir kitap.




Yaşanılan hastalıkların nedeninin yaşadıklarımız olduğunu anlatan ve bunu aşmakta kendimizin, beynimizin etkisinden bahsetmekte olan bir kitap.
Olumsuz düşüncelerinizden kurtulursanız hastalıklardan da kurtulursunuz diyor yazar.
Çok severek okuduğum bir kitap ve okumanızı tavsiye ediyorum. 
Yaşadığı hastalığı düşünce gücüyle atlatmış olması beni çok etkileyen bir noktaydı.
Kişisel gelişim kitaplarını okumayı sevenlere kesinlikle öneririm.

Yorumlar

  1. Düşünce gücü çok etkili, birkaç gündür diş ağrısı çekiyorum ve yarın dişçiye gideceğim, şimdiden başlayayım o zaman ben düşünce gücüyle iyileşmeye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geçmiş olsun :)
      Düşünce çok etkili bir güç ve sağlıkta gerçekten çok etkili, bu kitabı okuduğumda yazarın yaşam öyküsü beni çok etkiledi kanser ve bunu düşünce gücüyle atlatıyor şimdi yaşı seksenlerde ve hala yazıyor çok etkili bir yaşamı var.
      Aynen iyileşmek için başla :) Yorumun için teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Sana İstediğini Vermiyorsa Sen Ona Ulaşacaksın

Saimdang

Mutluluk Kaynağı Nedir?