Standart Yeme Düzenim

Herkese merhaba, bugün kilo ile ilgili bir paylaşımda bulunmak istiyorum.
Öncelikle günlük yemek düzenimi yazacağım.

Kahvaltı

  • Sadece bir dilim ekmek
  • Salata ve domates bolca
  • Peynir için hiç sınır koymadım 
  • İki yumurtadan omlet 
  • Süt
Kahvaltıda mıhlama yediğim de oldu patates kızartması da, ona göre ya sporu artırdım ya da bir besini iki hafta tüketmedim.

Öğle

  • Bulgur pilavı, çok nadir makarna yerdim 
  • Ekmeksiz yemek 
  • Yoğurt
Genellikle öğlen yemek yemesem de yediğim zaman ya bulgur pilavı yanında sulu bir yemekle ya da makarna yerdim.

Akşam

  • Bulgur
  • Sulu yemek
  • Yoğurt
Ah ah eskiden sosyete mantıları, pirinç pilavları, mantılar, börekler, hamur işleri yesem de şimdi genel düzenim bulgur pilavı oldu beni çok eleştirmişlerdir yeter artık bıkmadın mı şu bulgurdan diye, bıkmadım karabiberli tel şehriyeli bulgur favorim çeşit çeşit yiyorum ve bir yıldır düzenim bu şekilde bir zamandan sonra insan alışıyor zaten.

8'den sonra yoğurtlu yulaf dışında bir şey yemedim bir tane çekirdek bile yemedim yemiyorum da yoğurtlu yulafı da çok acıkırsam.
Sporu her gün iki saat yaptım ve bence yapılmalı da.

Konumun sonuna gelirken tatlı konusuna da değinmek istiyorum ben aşırı tatlı seven biriyim şimdi sadece ayda iki kere tatlı yiyorum, benim bir lafım vardır tatlı ile ilgili "susuz bir dünya tatlısız bir insan düşünemiyorum" diye o kadar bağımlıydım şimdi çay da kahve de şekersiz bazı aylar tatlı yemediğimde oldu ama şu son zamanlarda bir tarif keşfettim ve bayıldım.


Daha öncelerde de paylaştığım hurmanın sürprizi adlı konu gerçekten tatlı hissine çok iyi geliyor herkese tavsiye ederim. 
Kendinize iyi bakın mutlu günler.










Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Sana İstediğini Vermiyorsa Sen Ona Ulaşacaksın

Saimdang

Mutluluk Kaynağı Nedir?