Altın zayıflama Tavsiyelerim 2

Herkese merhaba, hepimiz kilo vermeyi çok isteriz fakat ağzımızı tutmayı pek başaramayız.
Aşırı bir şekilde yemeyin diyemem çünkü bende öyle bir şey yapmadım makarna da yedim cipste, patates kızartması da yedim fıstık ta ama kendime yasakladığım besinleri yemedim kendimize bir şeyler yasaklıyorsak onun yerine yeni besinler ekleyerek işimizi kolaylaştırabiliriz.





Kendinizi daha mutlu ve ben buradayım demiş gibi hissediyorsunuz, başardım evet deyip mutlu oluyorsunuz zor diye bir şey olmadığını şu yaşadığım bir yılda anladım tatlıya o kadar bağımlıydım ki bir sözüm vardı "susuz bir dünya tatlısız bir insan düşünemiyorum" böyle derken şimdi tatlıyı ayda iki kere yeyip bazen geçiştiriyorum.
Ben hepimize inanıyorum başaracağız sadece yasak olan besinlerden uzak durup hareket edelim.

Yorumlar

  1. Zaman zaman gelen tatlı krizlerini nasıl geçiştireceğiz peki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hurmalı bir tarif paylaşmıştım benim tatlı krizlerimde o etkili oldu.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Sana İstediğini Vermiyorsa Sen Ona Ulaşacaksın

Saimdang

Mutluluk Kaynağı Nedir?