Mim

Herkese merhaba, bugün Edischar'ın başlattığı mim yazısını yazmak istiyorum.
Her zaman mim yazılarını çok sevmişimdir ve bu mimi görünce hemen yazmak istedim.

1) Boş vaktinizde neler yapıyorsunuz?



Kore kültürüne ve dizilerine çok meraklıyım. Boş vakitlerimde Kore dizileri izliyorum. Biraz stresli bir kişiliğim var ve bunu dağıtacak faaliyetleri bu zamanlara saklayarak müzik dinleyerek yürüyüş yaparım ve ara sıra oyun oynarım.
Yeni mezun olduğum için ben de iş arayan ve bolca boş vaktimin olduğu bir süreçteyim.




2) Gününüzü nasıl planlıyorsunuz?

O gün yapacak bir işim varsa onu önceden planlarım. Geceden planımı hazırlarım. Yürüyüş yapacaksam onu planlarım genelde akşam yürüyüşü yaparım. Paylaşımlarım için bir planlama yaparak onu günü gününe ayarlamaya çalışırım. Bazen duvara yapacaklarımı yazarak işaretlemeler yaparım.

3) Hedefleriniz var mı? Varsa neler?

İlk hedefim bir iş bulmak deneyim kazanmak için. Deneyim olmadığı için kabul edilmiyorsun, şans vermiyorsunuz ve deneyim diyorsunuz, çok merak ediyorum bir şans verilmeden nasıl deneyim sahibi olacağız?
Yazmış olduğum kitabım var ve yenilerini yazarak bunu sürekli icra etmek. Düşünceye çok önem veriyorum ve bunun adına adımlar atıyorum Youtube videoları son adımım idi. En büyük hedefim düşünce adına en üst seviyeye ulaşmak ve başta kendim olmak üzere birçok kişinin yol arkadaşı olmak. 

4) İngilizce nasıl geliştirilir?

Ah ah kanayan yaram. Geliştiremediğim ve başarmayı çok istediğim şey.
Tam olarak bilemesem de bol pratik ile gelişeceğini düşünüyorum ve bunun için de konuşacak bir arkadaş bulunması gerektiği fikrindeyim.

Bu güzel mim için teşekkür ederim ve yapmayanların hepsini davet ediyorum, kendine iyi bak güzel günler :)   

Yorumlar

  1. Eline sağlık öncelikle , keyifle okudum. Ciddiyim. İlk olarak bana bir Kore dizisi önerir misin? Ve şu deneyim elde edemeyip, deneyim istenme kısır döngüsünden kal geldi , gına geldi. Çok saçma bir sistem. Sana tavsiyem işe başlayan arkadaş , eş , dost hepsini ara sor. O şekilde ancak deneyimsiz alıyorlar , benim öyle olmuştu ilk işim. Başarılar diliyorum bu süreçte . Kitabını da merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için çok teşekkür ederim.
      Çok güzel diziler var benim en çok etkilendiğim d-day korean dizi diye belirtmek gerekiyor. Korede olan depremin etkilerini anlatıyor doktor dizilerini çok sevdiğim icin direkt onu önerdim. Daha önceki yazılarımda önerdiğim dizilerde var. Gerçekten kısır döngu deneyim olayı. Dediginizi uygulayacağım. Tekrardan teşekkür ederim.

      Sil
    2. Kaydettim ismini , bakacağımm :)

      Sil
  2. Gerçekten insanı çok rahatlatıyor :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba. Takibe aldım bloğunuzu. Mim etkinlikleri blogger dayanışması ve birbirimizi daha yakından tanıma açısından faydalı oluyor. Sorulara çok keyifli ve samimi cevaplar vermişsiniz. Yabancı dizi izlemeyi çok severim ben de Ama Kore dizilerine pek alışamadım. İlerleyen zamanlarda ben de izlemeyi düşünüyorum tabii değişiklik olması açısından. Teşekkürler bu keyifli paylaşım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Gerçekten mim yazıları çok etkili.
      Dünyada çok güzel yabancı diziler var. Kore çok değişik bir tarz.
      Ben de bu değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim.

      Sil
  4. Okuması çok keyifliydi :) Bir insanı daha tanımış oldum. Artık daha yakından takip edeceğim sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bu mim yazıları birbirlerimizi tanımamızda çok etkili oluyor.

      Sil
  5. Gayet planlı, proğramlı bir yaşam. Mim cevaplarını çok beğendim Atakan oğlum. İnşallah en kısa zamanda güzel bir meslek sahibi olacaksın. Buna inanıyorum. Sevgilerimle oğlum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ece Ablacığım. İnşallah.
      Sevgilerimle :)

      Sil
  6. En kısa zamanda iş bulmanız dileğiyle. LinkedIn'e bakıyor musunuz bu konuda?

    YanıtlaSil
  7. https://bilgininpenceresi.blogspot.com/2019/08/kitap-mimi-mim-1.html?m=1 sizi mimledim lütfen geri cevirmeyin

    YanıtlaSil
  8. Deneyim meselesine katılıyorum. Şans verilmezse insan nasıl deneyim kazanacak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Bakalım neler olacak?
      Umarım bir iş bulabilirim.

      Sil
  9. Atakan yeni bir etkinlik başlattık. Seni de etkinlikte görmek isterim. Link bırakıyorum. Gel hadi.
    http://edischar.blogspot.com/2019/08/kesf-i-blogger-etkinligi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel bir etkinlik. Teşekkür ederim böyle bir etkinliği başlattığınız için. Yazdım bende :)

      Sil
  10. https://tarifdunyam.blogspot.com/
    Blog keşif etkinliğinden geldim iyi ki de gelmişim mimlere cevaplarınızla sizi tanımış oldum. Umarım sizin için hayırlı olan kendinizi geliştirebileceğiniz sevebileceğiniz bir iş bulursunuz..
    Sizi takibe aldım görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu değerli yorumunuz ve dileğiniz için çok teşekkür ederim. Hoş geldiniz bu arada :) Bende geleceğim sayfanıza görüşmek üzere :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Sana İstediğini Vermiyorsa Sen Ona Ulaşacaksın

Saimdang

Mutluluk Kaynağı Nedir?