Kitap Mimi

Herkese merhaba, kitap mimi varmış ve mimlenmişim ve ben durur muyum?
-ASLA.
Mimi başlatan yazıya buradan ulaşabilirsiniz. Beni mimleyen Yahya Aydoğmuş'un yazısına da buradan ulaşabilirsiniz.


O zaman başlayalım.

1) Kitap size ne kattı?

Ne katmadı ki. Kitaplar düşüncemizi, yaşamımızı değiştiren bir tılsımdır bana göre. Bazen sana güç verir bazen hayallerine götürür bazen de değişik yaşamların içine alarak bir keşfe sokar.

2) Kitap arkadaş mıdır?

Kesinlikle evet. Ben başka açıdan değerlendirmek istiyorum bu soruyu. Kitap yazma serüvenim oldu ve gerçekten kitap çok başka bir şey arkadaş, dost, sırdaş. Yazmak ve okumak...
Bu ikisini oluşturan kitap büyük bir dosttur.

3) Neden kitap okuyorsunuz?

Gelişmek, yeni bilgileri öğrenmek, doğru bilgiye ulaşmak, merak...

4) Kitabı ne sıklıkla okuyorsun?

Normal düzenimde her gün mutlaka okurum ama şu bir aylık süreçte aksatmadım desem yalan olur.

5) Hangi tür kitaplar okuyorsun?

Kişisel gelişim.
Tarih.
Fantastik.
Roman.

6) Kitap yazmayı düşündünüz mü?
Ayy düşünmez miyim :)
Lütuftan Doğan Işık adlı bir kitabım var ve basmayı planladığım bir kitabım daha var.

7) En sevdiğiniz yazar kim?

Sevdiğim çok yazar olmuş olsa da ben ilk aklıma geleni yazacağım Louise L. Hay. Gerçekten düşüncelerine ayrı hayran kaldığım, mücadelesine ayrı bir hayran kaldığım kadın, yazar, ışık...

8) Kitapları ciltler misiniz?

Ciltler saklarım. Kıyamam kitaplarıma, helede okuldaki o kalın kalın kitaplara :D

9) Gezi kitaplarını sever misiniz?

Hiç okumadığım için bilemedim.

10) Kitap alırken kapağına göre mi seçersin?

Ben direkt içindekileri, arka kapak yazısını, içinden bir kaç sayfayı okurum.
Okuduğumda içime sinerse alırım, sinmezse bırakırım.
Kapağa bakıp aldığım pek olmaz.

Bu güzel mimi başlatana ve beni mimleyen Yahya Aydoğmuş'a çok teşekkür ederim.
Kalın sağlıcakla :)

Yorumlar

  1. louise L hay sevmene şaşırdım :) sağlıkla ve düşüncelerimizle ilgili bir kitabı vardı, okumuştum. Güzel mim, eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok müthiş bir kişi. Düşünce gücüne çok önem veren birisi, kanseri düşüncesiyle atlattığını okudum ve hayranlığım iyice artmıştı.
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Çok teşekkür ederim :) Kesinlikle öyle eksik kalır.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. L.Hay benim de çok sevdiğim yazarlardan.Baya travmatik deneyimler yaşamış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ve onları atlatması büyük hayranlık oluşturuyor. Yorum için teşekkür ederim. Sevgilerimle :)

      Sil
  4. Yine muhteşem cevaplar vermişsiniz keyifle okudum

    YanıtlaSil
  5. Kitap candır. Kitapsız bir dünya zaten düşünemiyorum. Kitabında bol okurlu olsun. Keyifli mim için teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Sana İstediğini Vermiyorsa Sen Ona Ulaşacaksın

Saimdang