Bize Neler Oluyor

Şu son zamanlarda duyduğum haberlerden dolayı dehşete kapılmadan duramıyorum.
Sevgi içerisinde birbirimize, doğaya, hayvanlara, büyüğe, küçüğe saygılı olmak yerine yapılanlar insanı derin kedere saplıyor.
İnsanlığa neler oluyor, bu kadar vahşi nasıl olunabiliyor anlayamıyorum.

Bir anne ve babanın en kıymetlisi yavrusudur, başka birinin yavrusuna sen ne hakla istismarda bulunabilirsin, kimsin sen ya, zihniyete bak Allah böylelerini ıslah etsin umarım hak ettikleri cezaları bulurlar ki bana göre cezası çok ağır olmalı.
En çok şaşa kaldığım durum da bir babanın kendi öz evladına bunu yapmış olması, eyvah dedim nasıl bir beyin ve zihniyet sen nasıl bir babasın ya, valla çok değişik bir zamanda yaşıyoruz Allah sonumuzu hayretsin.

Bir başka çok üzüldüğüm olayda hayvanlara yapılan eziyetler.
Kimseye zararı olmayan bu masum canlılara nasıl bu kadar vahşice eziyet yapılabiliyor anlayamıyorum.
Artık insanların düşünceleri değişmiş, mutluluk kaynağı başkalarına vahşilik yapmak olmuş.
Bir hayvanı okşayıp, severek, onu besleyerek mutlu olmak yerine bunu yapmak vahşiliktir.
Dünyanın çivisi çıkmış derler ya tam o haldeyiz.


Susmamak lazım bu kişilere karşı tavrımızı açıkça belirtmeliyiz.

Hepimiz bu kişilere karşı açıkça tavrımızı ortaya koymalıyız ki susmuş olmayalım, kabullenmeyelim bu vahşileri.

Allah sonumuzu hayretsin güzel yarınlar diliyorum.

Yorumlar

  1. Bahsettiğiniz haberi ben de okudum. Aklım, hayalim almadı. Nasıl sapık, hastalıklı insanlar yetişiyor, yaşıyor bu memlekette?
    Hayvanların da durumu çok kötü. Ben yine hayvanlara iyi davranan bir şehirde yaşıyorum; burada hayvanlar için esnaflar, insanlar dükkanlarının, apartmanlarının kapılarının önlerine battaniye ve yemek kapları koyuyorlar. Hayvanlar onun içinde yatıyor. Hiçbiri de insandan korkmuyor. En önemlisi bu. Ama bu şehir böyle diye her yer diye bir kaide yok tabii.
    Hayvanlarla ilgili olan en son bir haberi de hatırlıyorum ve de hatırlamak istemiyorum. Ceza sistemimiz çok eksik ve deliklerle dolu. Bunların hepsi en çok bu yüzden oluyor.
    O kız çocuğunun başına gelenler ne polis ne de hastanedekiler inanmadığı için doğru düzgün kanıtlarla desteklenememiş mesela ve şimdi o adına baba denen şahsiyet elini kolunu sallaya sallaya geziyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten ceza sisteminde eksikler çok var ki bu olaylar bitmiyor.
      Çanakkale de hayvanlar konusunda çok hassas bir şehir buranın bu huyunu seviyorum.
      İşte bu olayların en büyük sebebi de eğitim ve aile adabı umarım ikisi de gelişir.
      Onu bilmiyordum o kişinin salındığını, ne diyeyim Allah sonumuzu hayretsin.

      Sil
  2. Bu duruma istismar dememeliyiz bu istismar olamaz bu bir cinayettir bir insanı veya hayvanı fark etmez bir canlıyı yaşarken öldürmektir.
    İstismar kelimesini lütfen kullanmayın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın çocuk cinayeti bu yapılanlar. Bu yapılanlar istismar olarak değil de cinayet olarak adlandırmak gerek.

      Sil
  3. Anlayamıyorum, her sabah uyanıp da bugün kötü bir haber almayalım diye bekliyorum...
    O küçücük yavru daha yaa çocuk bile değil o kadar bile büyümemiş, ana kuzusu o da, Allah topunun belasını versin.

    O caniyi linç etmesinler diye başka şehre götürüp, tek başına özel bir hücreye koymuşlar bir de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle küçücük yavruya bunlar nasıl yapılıyor bende anlayamıyorum.
      Aslında linç edilmeli o zihniyetteki kişiler.
      Umarım bu haberlerin bittiği günleri de görürüz.

      Sil
  4. Hastalıklık bir toplum haline geldik. Sürekle benzer olaylara dair haberler duyuyoruz. Geleceğimizden endişe ediyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok değişik bir dönemden geçiyoruz haberler çok vahim. Umarım yarınlar güzel olur.

      Sil
  5. Ne kadarda basitleştiriyoruz mevzuyu değil mi? İstismar diyince daha bir içimiz soğuyor rahatlıyoruz. Bu kesinlikle istismar değil.

    İdam idam diyoruz kim duyuyor? İslerine mi gelmiyor acaba? Asıb kardeşim. Osmanlı devleti idam ediyorsa vardır bir bildiği. Böyleleri yaşasa ne olacak. Bir çocuk iki çocuk derken hayatına edecek insanların. Ama yaşasın biz susuyoruz ya onlar daha güzel yasiyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle istismar değil bir cinayet.
      Bence de idam edilmeli ya da taşlanmalı. Sonuna kadar yorumunuza katılıyorum böyleleri yaşamamalı. Susmamalı ve sürekli bu yaşananları hatırlatmalıyız.

      Sil
  6. Ben idama karsiyim. Zaten süpheleniyorum da idami getirmek icin mi bazi seyler yaptiriliyor diye. Bence hadim edilsinler ve o aciyla yasasinlar. Ben de bugün blogda bu konudan bahsettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında dediğiniz gibi en iyi ceza hadım. Caydırıcılık açısından bu ceza daha etkili olur. Dediğiniz gibi o da olabilir.

      Sil
  7. Üzücü haberler.Yaslarla gerekli düzenlemeler bir an önce yapılır inşallah.

    YanıtlaSil
  8. Çürüyoruz toplum olarak :(

    YanıtlaSil
  9. Ahhh kardwşim ülkemiz,insanlık nereye gidiyor...
    Çık ağır yaptırımlar getirilmeli artık.
    Öfkemiz çok büyük .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle İnci Abla ağır yaptırım gerekli.

      Sil
  10. Çok üzücü haberler maalesef..Hakettikleri cezaları almaları şart. Masumların güvende olduğu bir dünyayı görürüz umarım hep birlikte..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım o günleri görürüz. Kesinlikle hak ettikleri cezayı almalılar.

      Sil
  11. İnsanlık çok korkunç bir yere gidiyor ...
    Böyle haberler okumak ve elimizden bir şey gelmemesi de çok üzücü ...
    Diğer arkadaşlarımızın da dediği gibi ağır yaptırımlar uygulanırsa böyle şeylere cesaret edemezler bir daha.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yorumunuza katılıyorum. Umarım bu sorun atlatılır. Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  12. Merhaba, yazınız için teşekkürler. Bloggerların buluşma ve sosyal paylaşım noktasında sizleri de aramız da görmek isteriz. Böylelikle içeriklerinizi diğer bloggerlara kolaylıkla tanıtabilirsiniz. İyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  13. Yasa düzenlemeleri çok ağır olmadığı sürece bu tür haberler görmeye maalesef devam edeceğiz. Çok üzücü. Çok iç yakıcı.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Sana İstediğini Vermiyorsa Sen Ona Ulaşacaksın

Saimdang

Mutluluk Kaynağı Nedir?