Hakkımda Bilmediğiniz On Bir Şey

Lerzan Kara'nın başlatmış olduğu bu mim yazısına beni mimleyen İnciden Notlar a çok teşekkür ederim mim yazılarına ayrı bir hayranım ve hemen yazmak istedim.



1) Kendinde sevmediğin özelliğin nedir?

Normalin bir tık üzeri takıntım var. Olaylarda ana odaklanmaktan çok geleceğe takıldığım için karışık bir durum oluyor ve bu huyumu hiç sevmiyorum.

2) En büyük takıntın nedir?

Şu sıralar sağlık konusunda takıldığım bir durum var en büyük takıntım o.

3) Kimsenin bilmediği bir sırrın var mı?

Yok ama olsa da söylenmez :D 

4) Hayattaki en büyük başarın nedir?

Ankara'da aldığım koçluk eğitimi diyebilirim. 

5) Seni en mutlu eden şey ya da şeyler nedir?

Ailem, dostlarım ve kafama koyup başardıklarım. 

6) En sevdiğin ünlü kim?

Louise L. Hay.

7) Şansa inanır mısın ? Şans getirdiğini düşündüğün eşyan var mı?

Şanssızım diye sürekli söylenirim.

8) Hayalindeki meslek ve nedeni?

Avukat, insanların haklarını savunma ve adalet için adımlar atmaktı ilkokul zamanları.

9) Kafan bozukken yaptığın şeyler nelerdir?

Müzik dinleyerek yürümek.

10) En sevdiğin film ya da dizi?

Şimdilerde Mucize Doktor diye uyarlanan asıl yapımı Kore olan Good Doctor. Konusu ve farkındalığı için çok iyi bir dizi bana göre.



11) Kendine hangi sorunun sorulmasını isterdin ve cevabın ne olurdu?

Nedense hiç aklıma öyle bir soru gelmedi :)


Bu güzel mim için teşekkür ederim, kendinize iyi bakın :) 

Yorumlar

  1. Az ve öz cevaplar ama çok şey anlatıyor. Emeğine sağlık yavrum. Seni böyle bir genç olduğun ve düşünmeye verdiğin değerden dolayı kutluyorum. Hayatın boyunca da başarılı olacağına inanıyorum. Hayallerinin gerçek olması dileklerim ve sevgilerimle oğlum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ece Ablacığım :)
      Sevgilerimle Ece Ablacığım :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Sana İstediğini Vermiyorsa Sen Ona Ulaşacaksın

Saimdang