Amacına giden yolda insanları kullanma !!!

Zaman değişir, insanlar değişir, hayat değişir lakin gerçek birdir ve asla değişmez.
Hayatta türlü insanlar vardır, yanındaki insanları kullanırlar ya da bir yere gelmek için birinin peşinden koşarlar (mevkisi büyüklere)...
Şöyle bir eleştiri yapmak istiyorum "artık kendini yitirdin, sen eskisi gibi değilsin ve bunu yapanlara benzedin. Farkını yitirdin..."
Bana hak verenler ve karşı çıkanlar olabilir bu benim doğrum gerçek mi bilemem ama doğrum.
Günümüzdeki bir söz "dayın var mı?"
Ah ah bu duruma yaşadığım müddetçe karşı çıkacağım bir yere gelmek için bu kadar taviz veremem, karakterimi yitiremem.
Hayatınızda tüm ilişkilerde ılımlı olun, insanları kullanmayın.
Şubat 2019 bana mutluluktan çok kayıp getirdi güven duygumu yitirmeme neden oldu.

Kendimi sandım sen
İnandım doğruya
Yanlışa karşı çıktım
Yanlış imiş sandığım

Güvenme daima
Kendine de asla
Hayata da şüphesiz
Yiterler daima

İnsanların zaafları vardır ve bu da onların güdülenmesine neden olur. Umarım bu zaaflarımızı ortadan kaldırır bu noktayı kullanmalarına izin vermeyiz.






Herkes koşar peşlerinden
Sen koşarsan yitersin
Daima yanlışla 
Güler geçersin

Uyan uykundan
Gel kendine 
Yitenlerden olma
Işığınla parla

Hayatı kutsa 
Sevgiyi seç
Yaşamı seç
İlerlemeyi seç

Takılırsan taşlara
Taşlar saçılır yollara
Yolunu unutma
Rehberini kutsa


Hayatınızda istediğiniz noktaya gelmenizi tüm kalbimle dilerim.
Ve bende hayalini kurduğum istikbale erişmeyi istiyorum ve diliyorum. 


Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Sana İstediğini Vermiyorsa Sen Ona Ulaşacaksın

Saimdang

Mutluluk Kaynağı Nedir?