Lütuftan Doğan Işık




Hala inanamıyorum bu gerçek mi?

Lise zamanı en büyük hayalim yazdığım kitapları basmaktı çok şükür bunun için ilk adımımı attım.
Bugün kitabımı elime aldım, bu mutluluk paha biçilemez.

Yaşadığımız şu dünyada misafiriz bir gün çekip gideceğiz bunun için bir adım atmak, ışık olmak bizim görevimiz.







Ben yeteneklerin yitip gittiğini düşünenlerdenim. Nice yetenekler sırf puan ya da başka nedenlerden dolayı yitiyor.
Bu kitabımda insanın düşünce gücünden ve yeteneklerinden bahsettim.
Kişi bir ışıktır zaten hepimiz ayrı benliklerimiz ile birer ışığız ve bunu büyüteceğiz.
Kitaba ulaşmak isteyenler buradan ulaşabilir.
Desteğiniz ve yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Saygılarımla...

Arka kapak
Sorunun cevabının ne olduğunu merak ediyorsunuz,becerinin ne olduğunu öğrenmek istiyorsunuz bunun için şu olur bu olur diyerek sorguluyorsunuz. Siz bunu yaparken cevabı verdiniz aslında, cevap düşünmek insanı diğer canlılardan ayıran, kişinin önemini artıran yegâne güç. Sağlık büyük bir şükür düşünmek ise büyük bir lütuftur.Hayatımızın çoğunda düşünüyoruz, tüm işlerimizi düşünerek hallediyoruz. Peki, buna önem veriyor muyuz?


Yorumlar

  1. Hayırlı olsun
    Hali hazır benimde basıma uygun kitabım var ama nasıl bir süreç yaşadınız bana yardımcı olurmusun ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Baya yorucu bir süreçti. Gece kitaplığında bastirdim ben kitabımı. Önce onay süreci oluyor yayınevi onaylıyor sonra imla kuralını düzenliyorlar. İç tasarım, kapak. 1 aylık bir süreç. Siz istenilen formatta word dosyasını yolluyorsunuz süreç başlıyor.

      Sil
  2. Hangi yayın evi bende goruseyim

    YanıtlaSil
  3. sayfanızı yeni keşfettim ve yazılarınız çok hoşuma gitti inşallah uzun yıllar paylaşımlarınıza devam edersiniz ^_^ sayfama da beklerim profil resmime tıklayıp ulaşabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  4. Atakan Kardeşim;

    Umarım en kısa sürede ikinci baskıya da geçersin. Yolun açık olsun...

    İlk kitap alışverişimde ben de sipariş vereceğim bir aksilik olmazsa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu değerli yorum için çok teşekkür ederim Recep Abi :)

      Sil
  5. Tebrik ederim basarilarin devamli olsun 😊

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,
    İnsan hayalini kurduğu bir şeyi mutlaka bir gün gerçekleştirmiş oluyor değil mi? Bu kitap buna çok güzel örnek mesela :) Lise yıllarında oluşan bir hayal, gerçeğe dönmüş, harika.
    Tebrik ediyorum, bu ilk mutluluk ve heyecanı sonraki kitaplar da yaşatsın.
    Okuduktan sonra da düşüncelerimi paylaşırım mutlaka.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim :) Yorumunuzu büyük bir merak ile bekliyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Sana İstediğini Vermiyorsa Sen Ona Ulaşacaksın

Saimdang

Mutluluk Kaynağı Nedir?