İçindeki Anka Kuşunu Uyandır

 




Çok yandın, yangınından küle döndün ve şimdi bu küllerden yeniden doğma vaktidir. Anka Kuşu misali küllerinden yeniden doğarak hayatına imzanı bırakma vaktidir.




Hepimizin başından geçen iyi ve kötü zamanları vardır. İyi zamanlarda enerji yüksek olarak hayatta etkin olunarak adımlar atılır ancak kötü zamanlarda her şey dibe vurabilir ve akabinde etkin olmayan durağan adımlar atılır. Bittim, yapamayacağım, yıkıldım, ayağa kalkamayacağım zannedersin. 

Zannedersin diyorum çünkü sen daima ayağa kalkabilirsin, sendeki büyük lütuf seni ayağa kaldıracak yegane tılsımdır. Bu tılsımı kullan ve yolunu al.

Bende yolumu ve tılsımımı kaybettim, son zamanlarda bunun daha çok farkına varıyorum ve tekrar rotama dönmek için adımlarımı atıyorum. 

Hayat kısa ve maalesef durmak, pes etmek için zaman yok. Silkelen ve kendine gel. Işığını tekrar hatırla ve bunu kutsa. Işığını kutsa, ipleri eline al, ertelemeden şimdi adımlarını at ve kendine daima güven en önemlisi ışığına...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Sana İstediğini Vermiyorsa Sen Ona Ulaşacaksın

Saimdang

Mutluluk Kaynağı Nedir?