Sene Yiterken

2019 biterken.
Ne dolu dolu bir seneydi Ocak 2019 kitabımı elime aldım.
Şubat 2019 güvendiğim dostumun ah ah duygularımı alt üst eden bir aydı ve kendimi yıkık bir halde buldum. Dostumun dost olmadığını öğrenip hayatımdan yitti.



Mart 2019 heyecanlı zamanlar geçirdim okulumun son dönemi olunca sınav korkuları ve bu süreç Haziran ayına kadar sürdü.
Temmuz 2019 koçluk eğitimi aldım ve hayatımda en güzel deneyimi yaşadım. Ankara'da on gün özlediğim anılardan birisi oldu bile.
Ağustos 2019 sertifika sürecim için adımlarımı attım.
Eylül 2019 sertifikamı elime aldım.
Bundan sonrası benim kara diye anacağım bir dilim oldu ve aştığımı söylemek pek doğru değil sanki.
31 Aralık 2019 bugün kendime bir not "Anda kal şuanda hayat hızla akıp yitiyor ve zamanın kıymetini bil. İstemediğin olaylar var ve onlar için uğraşıyorsun uğraş bu hayatın oyunu o oyunda bir oyuncu ol ama asıl amacını asla unutma. Korkularını yok edemiyorsan eğer onları merkezine alma gücünü ve umutlarını diri tut ne olursa olsun yeni bir yol bul. Geleceğin planını yapıp korkma geçmişin keşkeleriyle yaşama. Kendini topla hayatta etkin bir şekilde adımlarını at..."
Bu notu unutmayacağım.
2020 de uğraşımı yapıp olması gerekenleri yerine getireceğim ama en önemlisi beni ben yapan farkımı oluşturan ışığı söndürmek gibi bir amacım yok ve bu yüzden altı ay içinde ikinci kitabımı basmak için adım atacağım.
Herkese çok güzel bir 2020 diliyorum.

Yorumlar

  1. İyi de kötü de bitiyor. Geçip, gidiyor. Bunu öğrenip, inandığımız anda da hayat kolaylaşıyor. Haydi! bu yıl hayatı kolaylaştıralım.
    Not: yazdıklarım daha ziyade kendime :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu değerli katkınız için çok teşekkür ederim :)
      Bende kendime not aldım sözlerinizi :)
      Sevgilerimle :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Sana İstediğini Vermiyorsa Sen Ona Ulaşacaksın

Saimdang