Mim-2019 Yılı Hedeflerim Ve Hayallerim

Bu mim yazısını yazmayı uzun zamandır istiyordum ama yoğun bir sınav döneminde olduğum için yazmaya fırsat bulamadım. Şimdi ise hemen yazmak istedim.
Öncelikle bu mim etkinliğini başlatan Beydanın Kitaplığının yazısına buradan ulaşabilirsiniz.
2018 aşırı yoğun, stresli geçti benim için. Aralık ayının ve bu yılın son günlerinde ise sınavlardan dolayı yorulup ummadığım kişilerden ummadığım sözleri duymaktan dolayı kırgınlık yaşıyorum. Dilimi tutamamanın da pişmanlığıyla bu yılı bitiriyorum.

2019 planlarım ve hayallerime gelirsem çok heyecan duyduğum ve 15 yaşından beri hayali ile yaşadığım kitap çıkarmaya bir adım daha yaklaştım. Bir yayınevi ile anlaştım ve işlemler başladı bir sorun olmazsa Ocak ayının sonu gibi basılacak Allah'ın izniyle. En büyük hayalim buydu ve bunun içinde ilerlemem gerekiyordu. Planım bunu başarmak. Bu yıl üniversite sınavlarına yeniden hazırlanmayı planlıyorum içimde kalan bir bölüm vardı ve onu okumak için son şansımı denemek istiyorum. Bu yıl medet ummamak için kendime bir çeki düzen vermek için adımlar atmayı planlıyorum. İnsan değer verir ve en çokta bu kişiler kırar kişiyi.
 

Hayallerim huzur, sağlık, hayallerin ve yeteneklerin bir yere geldiği bir yapı umarım bu 2019 bizlere bir adım dahi ilerleyebilmemizi ve başarı ile mutlu olmamızı sağlar.

En çok hayalini kurduğum ise egonun yok olduğu bir insanlık diliyorum, güç ve unvanlarla kişinin kendini yitirmesi ne acı.
Dilerim herkes bu yılda tüm hayallerine ulaşır.

Yorumlar

  1. Kitap çıkarma hayaline çok sevindim.Kitap çıkınca bizi bilgilendirirsen sevinirim :) Mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Çıktığı gibi hemen bilgilendiririm :)
      Mutlu yıllar :)

      Sil
  2. Tüm isteklerinizin gerçekleşmesi dileklerimle, selam ve sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Hayali kitap çıkartmak olana, selam olsun...

    YanıtlaSil
  4. HAYALLERİNE ULAŞMAK dİLEĞİYLE MUTLU YILLAR

    YanıtlaSil
  5. Kitap için ben de sizin adınıza çok mutlu oldum, tebrik ediyorum. O halde yeni seneden de bu kitapların devamını dilemeli bence.. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim :) Sizin için de güzel bir yil diliyorum. Sevgilerimle :)

      Sil
  6. Ne güzel hayaller, umarım gerçek olur. Mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Hepimizin ne dileği varsa olsun, Mutlu yıllar: )

      Sil
  7. Yeni yilda herkesin hayalleri gercek olsun 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım herkesin hayalleri gerçek olur yeni yılda 😊

      Sil
  8. Umarim hedeflerinize ulaşırsınız. Çok güzel bir girişim kitap yazmak başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel dileğiniz için teşekkür ederim :) Size de güzel bir yil diliyorum :)

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Bir an önce çıkmasını çok istiyorum bende :)

      Sil
  10. Merhabalar.
    Yeni yılda umutlarınız gerçek, mutluluklarınız sonsuz olsun. Mutlu yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ben de mutlu yıllar dilerim, sevgilerimle :)

      Sil
  11. Merhabalar sizi yeni keşif ettim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim.(tariflimutfak-sibelinyemekleri)Başarı ve mutlu yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
  12. Kitabı merakla bekliyor olacağız, umarım tüm hedeflerin gerçekleşir yeni yılda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Umarım hepimizin tüm dilekleri bu yeni yılda gerçek olur.

      Sil
  13. Sitenizi yeni fark ettim ve takibe aldım, paylaşımlarınızı takipteyim...İnsana davet sitesine de beklerim, blog ailesi olarak daha çok geniş kitlelere yayılmak bizim elimizde...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  14. Umarım 2019 hayallerinizi yaşadığınız bir yıl olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Umarım hepimizin ne dileği varsa olur :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Sana İstediğini Vermiyorsa Sen Ona Ulaşacaksın

Saimdang

Mutluluk Kaynağı Nedir?