Mücadele

Hayat mücadele yoğunluğudur, maalesef hiçbir şey mücadelesiz olmaz belkide hayatın tadını getiren bu mücadele yoğunluğudur.
Geçende bir şey duydum çok zengin bir adam varmış her istediği oluyormuş ama o bu durumdan sıkılmış ve intihar etmiş bunu duyduğumda anladım ki doğru eğer her istediğimiz olsaydı hayatın ne tadı olurdu ki.
Sınavdan iyi not almak için çalışıyoruz hak ettiğimiz notu alıyoruz, kilo aldıysak vermek için çabalıyoruz, bir işte yükselmek istiyorsak ona göre adım atıyoruz kısacası bir şeye ulaşmak için ter akıtıyoruz bu da mücadele yoğunluğu oluyor.

Ben mücadele sevenlerdenim ne kadar bazı zamanlar yoruldum, bıktım sitemleri yapsam da.

 Bu sözde ayrı bir güzelmiş, zaten mücadele aşkı içerisinde olabilirsek önümüzde hiçbir şey duramaz, bize engel olamaz ve başarı kaçınılmaz bir zafer olur.







Ne kadar bazen başarıya karşı inancımız zayıflasa dahi biz yılmadan, pes etmeden devam etmeliyiz amacımız için bir uğraş vermeliyiz. En zor anımızda bile bir çıkış yolu bulmalıyız. BİZ Kİ ZAFER İÇİN BAŞARI İÇİN MUTLAK AMAÇ İÇİN UĞRAŞANLARIZ BİZ Kİ MÜCADELEDEN VAZGEÇMEDEN AMACINA ULAŞANLARIZ DAİMA BUNU BİLİP AMACIMIZA ULAŞACAĞIZ.

 
Bazı değerli madenler belli bir emek karşılığında değerli olur, paha biçilemez olur. Bizim hayatımızda öyledir mücadele etmeden yontulmadan değerli olan aşamaya geçemeyiz.
Bunun için asla mücadeleden sapmamalı yılmadan yola bakmalı.





İnsan yorulan bir varlıktır, yoruluruz, bıkarız ama şunu bilelim ki güç içimizde bizi dik tutup yolumuza bağlayacak olan daima içimizde.
Gücün bizim içimizde olduğunu bildiğimizde her zorlukta ayağa kalkmak için elimizden geleni yaparız.
Temmuzun ilk haftası yaşayamam olmaz dediğim bir olay oldu 10 gün tesiri altında kaldım, sonra alıştım ve içimdeki gücün farkına vardım ve kendime gelmeye çalıştım ve kısmen geldim hayat böyledir yapamam dediğini yaptırır mücadeleyi sana bir güzel öğretir.
Hepinize güzel günler dilerim.

Yorumlar

  1. Çalışmadan, emek vermeden çok şeyler elde etmeye teşne bir toplum olma yolundayız. Bu açıdan mücadele bahsi önemli. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu güzel yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Sana İstediğini Vermiyorsa Sen Ona Ulaşacaksın

Saimdang

Mutluluk Kaynağı Nedir?