BLOG MUHASEBESİ MİMİ 😊

Ben mim yazılarına bayılırım yazmak içinde mimlenmeyi beklemişim :D
Beni mimleyen İnci Ablaya  çok teşekkür ederim :)



1) Blog alemine nasıl girdin ?

Benim blog alemine girmem tuhaf oldu. Arkadaşımın bloğu vardı merak ettim hoşuma gitti bende bir yazayım dedim bir baktım uzun müddettir buradayım :)


2) Hangi blog sana ilham oldu ?

Arkadaşımın bloğu ama benim yazma konum onunla aynı değil o sadece kitap yorumu yapıyor ve gerçekten yorumları da çok güzel kitap yorumu büyük bir yetenek ve ben hiç beceremiyorum bunu :)


3) Blog da ilk yazınla son yazın arasında fark var mı ?

Bilemiyorum :) 
Buna en doğru kararı verecek olan okuyucudur. 

4) Yakın çevrendeki insanlar bloğunu biliyor mu ?

Biliyorlar. Yazma serüvenimde bana destek oldular, beni teşvik ettiler.
Zorla okutuyordum sayım artsın diye yazdığım ilk aylarda :D


5) Blog yazmak yaşntına ne kattı ya da ne çıkarttı ?

Yaşıtlarım ve benden büyüklerim olmak üzere bir sürü değerli insan kattı hayatıma.
Yapamam dediklerim için bana cesaret oldu.


6) Şuanda bloğunda kaç yazı ve kaç sayfa görüntülenmek var  ?

155.yazım bu yazım ve 56,352 görüntülenme sayısı var.



7) Hangi bloğun muhasebesini öğrenmek istiyorsun  ?


Ben tek kişiyi mimledim ama yazmak isteyen herkes davetlidir. Herkese güzel günler dilerim :) 








Yorumlar

  1. İyi ki arkadaşın seni atmış bu mahalleye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle. Yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Cok tatlı bır mım senın de cevaplar cok guzel olmuşş. Blog alemınde Daha nıce senelere ✍️✋️

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşını ısrarla söylememe sebebini merak ettim nedense :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog yazmayı bırakmıştı ondan söylemedim :)

      Sil
  4. Güzel bir mim olmuş Bu arada ben de aynı yazı için seni mimlemiştim daha önce, sanırım gözden kaçırmışsın. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa görmemiştim kusuruma bakmayın. Yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil
  5. O zaman aramıza hoş geldin. Mim yazıları blogger hakkında bilgi alma yazısı gibidir ve sonunda bir kaç kişiyi seçersin bunu yazması için ve o kişiyi mimlemiş olursun :)

    YanıtlaSil
  6. Kalemine sağlık Atakan samimi ve çok güzel bir mim yazısı olmuş. Sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Sana İstediğini Vermiyorsa Sen Ona Ulaşacaksın

Saimdang

Mutluluk Kaynağı Nedir?