Senin Dünyanın İmparatoru Sensin O Halde Yönetme Zamanı

Bugün bu değişik başlık ile yeni bir konu paylaşmak istiyorum.
İmparator bir devleti yöneten kişiye denir bana göre her insan bir imparatordur kendi dünyasını oluşturan ve yöneten.
Zor olan insanın kendisini tanıması ve söz geçirmesidir, bir başkasına söz geçirebilir kişi ama kendisine geçiremediği zaman olur.
Biz değerliyiz, yaşam değerli ancak hayat geçici o halde bir etki oluşturmadan gitmek olmaz.
Bir imparator devletini yükseltmek, geliştirmek için her türlü çalışmayı yapar bizde kendimizi geliştirerek dünyamızı geliştirelim, donanımlı olarak farkımızı oluşturalım, ben farklılığı severim tek düzelik bana saçma gelir bir robot değiliz sonuçta.
Her insan bir güçtür değişime giden, dünyanın değişimi kişiden başlar.
Hayat eksi yönde ilerlerse sen artı yönde ilerle Konfüçyüs'ün dediği gibi "Karanlığa küfredeceğine bir mum yak", eleştirmek, mana bulmak kolaydır zor olan değişim için çalışmaktır.





Dünyanı belirle ne ile uğraşmak istediğini; bilim, tıp, sanat, yazmak, siyaset, yemek, gelişim, bilişim...
Sayamadığım bir sürü muhteşem örnek benim dünyam bilime ve gelişime hizmet eden düşünceyi vurgulamak ve bu yönde ilerlemek.
Bilim daima önemlidir bir yöne yönelip o yönde takılı kalmak gelişime aykırıdır, tüm ilimler bilinmeli ve geliştirilmelidir.
Sorgulamak ise beynin çalışmasını sağlar ve durmasını engeller.
Bir imparator ilk zamanlarda yalnız kalır müttefiki olmaz, müttefik güç ile orantılıdır bu yüzden güçlenin yani donanımınızı artırın dil, saygı, merak, hoşgörü, sevgi, mantık gücü artıran etkenlerdir.
Bir çok dil bilmek, mantık doğrultusunda hamleler yapmak, merakımız doğrultusunda bir çok araştırma yapmak gelişimde önemlidir.
(Dünyamıza dönecek olursam ne kadar dil bilir, ne kadar kendimizi geliştirirsek dikkat çeker ve daha rahat bir hayat yaşamamıza sebep olur en basitinden iş ararken bile gelişmiş olmamız çok önemli.)

ŞİMDİ DÜNYANI BELİRLE VE OKYANUSTA DALGA ETKİSİ OLUŞTUR.









Yorumlar

  1. Sorgulayan ve kendi değerinin farkında olan insanlarla yaşamak dileğiyle Atakancığım :)

    YanıtlaSil
  2. Haklısın, o zaman yönetmeye başlayalım imparatorluğumuzu ;)

    YanıtlaSil
  3. Ben geldim geç oldu ama uyuyamadım bu gece oğlum. Güzeldi yazın. Eline, aklına sağlık oğlum, genç yaşta bunları fark ettiğin için kutluyorum seni. Sevgilerimle Atakan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin Ece Abla, bu güzel yorumun için teşekkür ederim. Sevgilerimle :)

      Sil
  4. Bizi birbirimizden ayıran şey emektir demek istiyorsunuz herhalde:).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle de denebilir. Kendimizi geliştirerek şimdimizi ve geleceğimizi şekillendirmek.
      Yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Çok güzel bir konu. Kendimizin imparatoru olabiliyorsak zaten baskalarinin bize zarar vermesi zorlasiyor. Güzel bir duygudur bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle kendimizi yönetince başkaları bizi yönetemiyor ve zarar veremiyor. Değerli yorumunuz için teşekkür ederim 😊

      Sil
  6. Çok ilginç bir zamanda denk geldim bu yazıya. İnsanlar robot gibi yaşıyor ama ben buna dayanamıyorum. İtiraz edince de "deli" oluyorsun. Bir karar aldım. Ben yazmayı çok seviyorum. Bu hafta içi çılgın bir adım atacağım ve beğendiğim dergiye gidip, "Beni aranıza alır mısınız?" diyeceğim. Neler olacak göreceğiz. İnsanlar mantıksız buluyor ben kalbimin sesini dinleyeceğim artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence çok iyi düşünmüşsünüz içimizden gelenleri yapmamız gerektiğine inanıyorum. Umarım istediğiniz gibi sonuçlanır görüşmeniz.
      Hepimiz farklıyız ve farkımıza göre yaşamamız gerek.
      Yorumunuz için çok teşekkür ederim.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Sana İstediğini Vermiyorsa Sen Ona Ulaşacaksın

Saimdang

Mutluluk Kaynağı Nedir?