MIM: SENI TANIYABILIR MIYIM?

Malum ben bu mim etkinliklerini çok seviyorum böyle bir etkinliğin olduğunu görünce hemen yazmak istedim. Bu mim etkinliğini başlattığı için Kiremithanem'e teşekkür ediyorum ve sayfaya şuradan ulaşabilirsiniz.

Şimdi soruları cevaplamak istiyorum.

1) Kaç yaşındasın, mesleğin nedir?

Bana 25 yaşında gösteriyorsun diyenler olsa da 21 yaşındayım bu duruma alınmıyor değilim yaş takıntım yoktur ama aa 21 mi daha fazla gösteriyorsun deyince de tuhaf oluyorum. Çanakkale 18 Mart Üniversitesinde Tarih 3.sınıf öğrencisiyim.

2)Nerede yaşıyorsun en sevdiğin yerin fotoğrafını paylaşır mısın?

Çanakkale de yaşıyorum.


Kilitbahir'i çok seviyorum orada kahve içmek o tarihi havayı solumak çok hoşuma gidiyor bir de deniz ve yeşil olunca keyfine diyecek olmuyor.


Evimin balkondan manzarası o çatı yapılmayaydı çok güzel bir manzara vardı :( 

3) Günlük hayatta seni mutlu eden şey nedir?

Ben her şeye mutlu oluyorum galiba girdiğim sınavdan iyi bir not alınca, sevdiğim müzik çalınca, dostlarla muhabbet ederken, hele de hurmalı şekersiz tatlıyı yerken mutluluğuma diyecek yok :D

4) En sevdiğin meşguliyetin / hobin nedir?

Spor diyebilirim bir zamandan sonra bir hobi gibi oluyor. Yazmak hem burada yazmak hemde başka uygulamalardan yazmak. Gidersen Gelemezsin adlı fantastik bir kitap yazdım şu sıralar ikincisini yazmaya çalışıyorum en büyük meşguliyetim bunlar.

Kitabı merak edenler bu link ten ulaşabilirler.

5)  Evinin en sevdiğin köşesinden bir fotoğraf paylaşır mısın?


Okuldan eve geldiğimde kalkmadığım yer burayı çok seviyorum :D

6) En sevdiğin  kitap ve ondan bir bölüm paylaşır mısın?

Joseph Murphy'nin Bilinçaltının Gücü adlı kitabındaki şu yazıyı çok severim "Düşüncelerinizi değiştirirseniz kaderinizi de değiştirirsiniz" her zaman bu söz hoşuma gitmiştir.

7) Şahit olduğun bir mucize var mı?

Bu soruya değişik bir cevap vermek istiyorum  insan en büyük mucize ve insan beyni bu mucizenin en güzel örneği.

8) En çok görmek istediğin ülke hangisidir?

Küçükken Kore dizilerini çok izlerdim yine de izliyorum bu yüzden Kore'ye ayrı bir merakım var.
Bir de Kırımı aşırı merak ediyorum dedemler oradan göçmüşler.

9)  Sana göre en büyük başarın nedir?

117 kilodan 77 kiloya gelmem olabilir.

10) Ölmeden önce mutlaka yapmak istediğin şeyler nelerdir?

İlk defa bu konuda hayalimi yazacağım. İsmimin unutulmaması ve bir etki oluşturabilmek için bölümümde çok iyi olup yükselmek, bilim adına çalışmak. Hayalimdeki kitabı basmak ve en büyük hayalim olan vakfı kurmak düşünce üzerine bir vakıf olur mu olmaz mı bilmiyorum ama ileri ki yaşlarımda bu hayallerime ulaşmayı çok istiyorum ve tüm kalbimle diliyorum.

Gerçekten çok güzel bir etkinlik herkesi bu etkinliğe davet ediyorum.
Kendinize iyi bakın güzel günler dilerim. 










Yorumlar

  1. Etkinlik de cevaplarınız da çok güzel gerçekten. Beğenerek okudum ve ortak bir noktamızın olduğunu fark ettim. Bana da yaşımdan çok büyük gösterdiğimi söylüyorlar (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmenize sevindim teşekkür ederim :)
      O durum garip oluyor ya yaşından büyük gösteriyorsun demeleri :)

      Sil
  2. Bu mim konusunu beğendim. Okuması da keyifliydi. Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten bu konu çok güzel, yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Bu mimle seni biraz daha tanımış olduk.İlk gençlik yıllarında insan yaşından büyük gösterebilir,bizim yaşlarımıza geldiğinde eminim yaşının daha genç olduğunu düşünecekler inan :) Dilerim hayallerini gerçekleştirirsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu mimler sayesinde birbirlerimizi daha iyi tanıyoruz, umarım bana da ileri de gençsin derler :)) Dilerim gerçekleşir hayallerim :) Çok tesekteşekkür ederim :)

      Sil
  4. Mim çok güzel. Bir çok açıdan tanımış oldum seni ve bir çok kişiyi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle bu mim yazıları birbirimizi tanımak için çok iyi oluyor :)

      Sil
  5. Ne güzel olmuş mim yazınız :)
    Ben de yaşımdan küçük gösteriyorum hep ve bazen ciddiye alınmadığım oluyor küçük gösterdiğim için. O nedenle ben de yaşımdan ileride görünmek isteyebilirdim, özellikle de devlet dairelerinde :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Gerçekten insan bazen büyük veya küçük gözükmek istiyor :)

      Sil
  6. Çok sorulu ve uzun bir mim olsa da karşıdakini tanımak için iyi olur tabi :) Sen de güzel bir şekilde hazırlamışsın, başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel bir mim, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Fantastik kitap mi?Atakannnnn dusundugum den farkli ciktin desem 😁🙈Munayim bir cocuk gibi gozukuyorsun ama senin icinde bayagi bayagi bir lunapark varmisss😁Kilo verme konusundaki azmin takdire şayan zaten.Zevkle okudum mim yazini ellerine saglik🙌😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Çılgınlık, lunapark, durgunluk bir sürü değişken huylarım var :D Tekrardan teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Ne kadar geçmissin. Instagram resimlerinde yüz ifaden çok daha olgun çikiyor. Spor sevgisi ortak noktamiz yazmak da tabii 😊

    YanıtlaSil
  9. umarım hayalinizi gerçekleştirirsiniz. keşif etkinliğinden geliyorum takipteyim bloğuma da beklerim sevgiler https://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  10. Manzara çok güzel :)
    Spor bir yerden sonra yaşam biçimi haline geliyor, güzel bir mim olmuş. Umarım hayallerine en güzel şekilde ulaşırsın :)

    YanıtlaSil
  11. Bloğunu yeni ziyaret ettim ve bu mim sayesinde seni tanımış oldum. Bundan sonra sürekli gelirim :) Memnun oldum şimdiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin :) Teşekkür ederim bende memnun oldum.

      Sil
  12. Mim sayesinde yakından tanıma fırsatım oldu memnun oldum bende kendimce cevapladım mimi okumak istersen eğer bloga davetlisin :)

    YanıtlaSil
  13. Tüm hayalletini gerçekleştirecek güçte ve azimde olduğuna inanıyorum.
    Inşallah kitabını okumak bizede nasip olur.
    Başarılar kardeşim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim İnci Abla :) Sevgilerimle.

      Sil
  14. Ne güzel isteklerin var,hepsi gerçek olsun inşallah 🙏 balkondan görünen o çatı bence de yapilmamaliymis🙄

    YanıtlaSil
  15. memnun olduk bize de bekleriz :)

    yazimbari.com

    YanıtlaSil
  16. Sizi tanıdığıma çok memnun oldum azimli bir genç görmek umutlarıma umut kattı pencere manzarası gerçekten o yapı sayesinde biraz rahatsız edici estetikten yoksun yapılar sandığımızdan da çok zarar veriyor aslında keşke anlasalar.
    Başarınız gerçekten büyük bir başarı niteliğinde tam 100 kilo vermek ayakta alkışlanacak bir başarı şüphesiz daha nicesine dielrim inşallah(kilo değil tabii ki bu kilo çok ideal hihi)mimi yapmanıza da çok sevindim yorumunuz sayesinde bloğunuza ulaştım görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz. Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Sevgilerimle.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Sana İstediğini Vermiyorsa Sen Ona Ulaşacaksın

Saimdang

Mutluluk Kaynağı Nedir?