Ya Şimdi Ya Hiç (It's now or never)

Son zamanlarda kullandığım bir söz, bir işe başlamadan önce bunu söylerim bu sözün bana kattığı anlam hemen şimdi yap sakın erteleme, ölüm kalım savaşı gibi gelir bu söz bana, istediğimi yapmak için elimden geleni yapmak isterim.

Hayat öyle değil mi zaten ya şimdi hemen yaparsin ya da hiç olur tükenir gider.
Durum şu ki sonraya bırakamayız ipleri elimizden atamayız daima kontrol bizde ve şimdi hemen olmalı kitap okumak istiyorsak şimdi, kilo vermek istiyorsak şimdi, sınavı kazanmak istiyorsak şimdi neyi başarmak istiyorsak şimdi...
Ya Şimdi Ya Hiç; bu bizim tılsımlı sözümüz olsun bir amacımız olduğunda bu sözü hatırlayıp hırslanmamızin sebebi olsun.
Kişisel gelişim hakkında konuşmalarım size belki tekrar gibi gelebilir, evet belki kendimi tekrarlıyor olabilirim bunun nedeni ise beyin tekrarlarla kabullenir, bir şeyi ne kadar tekrar ederseniz o kadar kabullenmeniz kolay olur.
Hayat sonralarla geçmez sonralar hiçi doğurur şimdiler ise başarıyı.
Şimdiler; geleceğin güneşidir, çiçek açan ağacın kökleridir, şimdi ne kadar güzel yaşarsak gelecekte o kadar güzel olur.
Büyük lütuf; düşünce gücüdür, düşünmektir, insanın diğer canlılardan ayrımının en güzel örneğidir.
Tılsımlı söz; Ya Şimdi Ya Hiç, yorgun ve güçsüz olduğumuz da bu sözü hatırlayalım ve başarıya ilerleyelim.


Hayat çiçek açan ağaca benzer ne kadar doğru yaşarsak çiçek açar ağacın suya insanın bilgiye ihtiyacı vardır.





Yorumlar

  1. Sık sık kullandigim bir söz var benim harekete geçmek için motivasyon sağlıyor "Sen değilsen Kim? Şimdi değilse ne zaman?"

    YanıtlaSil
  2. Çünkü yarının olup olmayacağından emin olamayız. Katılıyorum size

    YanıtlaSil
  3. Her yazında bir ya da iki, belki yazmaya kalksam bir çok can alıcı cümlen oluyor. Aslında özgürce yaz. Bu senin tarzındır, tekrarlaman hiçbir sorun yaratmaz. Bu yazında da şu art arda cümleler çok hoşuma gitti
    'beyin tekrarlarla kabullenir, bir şeyi ne kadar tekrar ederseniz o kadar kabullenmeniz kolay olur.
    Hayat sonralarla geçmez sonralar hiçi doğurur şimdiler ise başarıyı.'

    Şimdi en değerli anımızdır. Ben aklıma gelen ya da yapmam gereken hiçbir şeyi ertelemem. Kendime güvenim tamdır bu konuda.
    Çok beğendim yazını. Düşüncelerine ve eline sağlık oğlum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu değerli yorumun için çok teşekkür ederim Ece Abla :)

      Sil
  4. Ben biraz farklı bakıyorum galiba, bazen ertelerim işlerimi, ölürsem ölmem gerektiği içindir diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da doğru. Yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Beklemek, sabretmek ayrı; ertelemek ayrıdır. Ben de ekstra bir zamansızlık, beklemeyi gerektiren bir durum olmadıkça bir şeylerin ertelenmemesi gerektiğine inananlardanım. Çok güzel bir yazıydı, kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Kendimizi motive etmemiz cok önemli. Yoksa bir adim ilerleyemeyiz.

    YanıtlaSil
  7. gerçekten de öyle bir şey yapmak istediğimiz de ona karar vermemiz gerekiyor, "ya şimdi yada hiç" bu açıdan bence çok mantıklı sihirli bir sözcük..🙂çok anlamlı güzel bir yazıydı,emeğinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim 😊

      Sil
  8. Ertelemeyi sevmeyen biriyim.Motive edici olmuş bu yazı.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Sana İstediğini Vermiyorsa Sen Ona Ulaşacaksın

Saimdang

Mutluluk Kaynağı Nedir?