Spor Tavsiyeleri

Herkese Merhaba, spor salonlarına gitmeyen kişiler için tavsiyede bulunmak istiyorum illa ki spor salonlarına gitmek zorunda değiliz lakin oranın disiplininden dolayı gitmeyi düşünenler varsa oraya kesinlike gitmeli gitmeyenler için ise:

Ben salona gitmeden önce yetmiş dakika muhakkak yürüyordum sonra yüz ile başlayıp sürekli artırarak ip atladım, yirmi ile başlayıp mekik hareketini yaptım, parklardaki spor aletlerini yaptım, ayrıca bacak açıp kapama hareketi yaptım  (bacaklarımı açıp eğilip kalktım bunu elli ile başlamıştım) yere yan yatıp beli tutarak bacaklarımı açıp kapadım, yere yatıp kollarımı açıp kapadım yani her gün iki saati bulacak sporu aksatmadan yaptım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Sana İstediğini Vermiyorsa Sen Ona Ulaşacaksın

Saimdang

Mutluluk Kaynağı Nedir?